maanantai 22. kesäkuuta 2026

Repliikkihaaste, päivä 1

Repliikki parhaasta Disney-elokuvasta

Tästä postauksesta käynnistyy 15 päivää kestävä Disney-repliikkihaaste. Kuten tuossa tummennetussa tekstissä lukee, niin ensimmäisenä on vuorossa repliikki parhaasta Disney-elokuvasta. Kuten olen vanhoissa postauksissa sanonut, niin minun suosikkini Disney-elokuvista on Frozen, josta siis tämän päivän repliikki on otettu. Mietin pitkään, että ottaisin tähän jonkun repliikin Olafilta, mutta päädyin sitten lopulta tähän, minkä valitsin.



- On kruunajaispäivä.



Mikä on sinun suosikkisi Disney-elokuvista ja mikä repliikki sinulle tulee siitä elokuvasta ensimmäisenä mieleen?


Haluan tähän kohtaan sanoa, että tietyltä hahmolta tai tietystä elokuvasta olevat repliikit eivät aina välttämättä ole suosikkirepliikkejäni siltä hahmolta tai siitä elokuvasta. Olen valinnut useimpiin tämän haasteen kohtiin ensimmäisenä mieleeni tulleen repliikin. Muistakaa myös se, että voitte yhä jättää Disneyhyn liittyviä kysymyksiä edellisen postauksen kommentteihin. Niiden kysymiseen on aikaa heinäkuun kymmenenteen päivään asti.

Ei kommentteja: