torstai 25. kesäkuuta 2026

Repliikkihaaste, päivä 4

Repliikki parhaalta Pixar-hahmolta

Minun suosikkini Pixar-hahmoista on Up-elokuvassa esiintyvä Dogi. Sanoin aiemmin tämän haasteen aikana, että yrittäisin ottaa tähän sellaisia repliikkejä, joita ei olla täällä blogissa huomioitu. Sanoin myös sen, että saattaisin tehdä joidenkin päivien kohdalla poikkeuksen, kuten tällä kertaa. Tämä repliikki Dogilta on ollut täällä blogissa esillä jo muutaman kerran, mutta kyseessä on Dogin muistettavin repliikki, joten siksi otin sen mukaan tähän.


- Me vasta tavattiin ja mä rakastan sua.


Kuka on sinun suosikkisi Pixar-hahmoista ja mikä hänen repliikeistään sinulla tulee ensimmäisenä mieleen?

Ei kommentteja: