sunnuntai 28. kesäkuuta 2026

Repliikkihaaste, päivä 7

Repliikki parhaasta Pixar-elokuvasta

Kuten olen varmaan jo aika monta kertaa täällä blogissa sanonutkin, niin suosikkini Pixar-elokuvista on Coco. Repliikin valintaan liittyen minulla ei ole selitettävää, joten tässä siis tulee repliikki, jonka tälle päivälle valitsin.



- Älä syötä pajunköyttä, on sulla muutaki sukua.


Mikä on sinun suosikkisi Pixar-elokuvista ja mikä repliikki sinulla tulee siitä elokuvasta ensimmäisenä mieleen?

Ei kommentteja: