Repliikki parhaasta Pixar-elokuvasta
Kuten olen varmaan jo aika monta kertaa täällä blogissa sanonutkin, niin suosikkini Pixar-elokuvista on Coco. Repliikin valintaan liittyen minulla ei ole selitettävää, joten tässä siis tulee repliikki, jonka tälle päivälle valitsin.
- Älä syötä pajunköyttä, on sulla muutaki sukua.
Mikä on sinun suosikkisi Pixar-elokuvista ja mikä repliikki sinulla tulee siitä elokuvasta ensimmäisenä mieleen?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti