lauantai 21. tammikuuta 2023

Disney hahmojen hokemat

Putouksen 15. tuotantokausi alkaa tänään ja pääsemme näkemään uusia sketsihahmoja sekä kuulemaan hahmojen hokemia. Tämä postaus on siis saanut inspiraationsa Putouksesta. Jotkut Disney hahmot toistavat elokuviensa aikana tiettyä lausetta tai mantraa, jossa on useampi lause ja aion kertoa niitä tässä postauksessa. Tässä tulee siis Disney hahmojen hokemia.


Teksti saattaa sisältää juonipaljastuksia





Poutaa poutaa poutaa.


Flash Flash vanha vauhtihirmu.


Ihanin asia minussa on, et ihana olen vain mä. Mun pääni on täytetty kumilla ja häntä on vieteriä. Pienet pomput suuret pomput on ne hauskoja. Ihanin asia minussa on, et oon mä ainoa. Et oon mä ainoa.


Päivää, Olen Baymax. Henkilökohtainen hoitoapulaisesi.


Näin tätä pelataan kulta.


Kop kop kop kop kop koputan puuta.


Ei musiikkia.


Hei mä oon Olaf. Mä pidän lämpimistä haleista.


Seikkailu odottaa.


Tartu hetkeen.


Kuka vaan voi olla mitä vaan.


Taika on vahvaa.


Kerro kerro kuvastin ken on maassa kaunehin.


Me ei mainita Brunoo.


Huomenta poika.



Siinä oli siis Disney hahmojen hokemia. Kertokaa kommenteissa, jos tiedätte lisää tällaisia. Kertokaa myös aiotteko katsoa Putousta. 

Ei kommentteja: