torstai 30. marraskuuta 2023

TÄRKEÄ ILMOITUS

Tähän alkuun pyydän anteeksi otsikkoa. En yleensä kirjoita niitä isolla tekstillä, mutta tein tällä kertaa poikkeuksen. Kerroin elokuun viimeisessä postauksessa, että tekisin tämän vuoden joulutarinasta adjektiivitarinan. Kerroin silloin, että teillä olisi marraskuun loppuun asti aikaa laittaa adjektiivejä kyseisen postauksen kommentteihin. Tänään on marraskuun viimeinen päivä, eikä elokuun viimeisen postauksen kommenteissa ole vieläkään adjektiiveja. Jos niitä ei pian ala ilmestyä sinne, niin minun pitää miettiä mitä teen joulutarinan suhteen. En tahtoisi perua joulutarinaa tältä vuodelta, mutta en myöskään halua julkaista sitä ilman adjektiiveja. Lisäksi minulla ei ole enää tässä vaiheessa aikaa keksiä uutta ideaa joulutarinaan. Tässä kohtaa pyydän anteeksi myös sitä, että olen ottanut tämän asian puheeksi jo kolmessa peräkkäisessä postauksessa. Ymmärrän, jos olette ärsyyntyneet siitä, että hoputan ja painostan teitä tässä asiassa, mutta minä todella tarvitsen niitä adjektiiveja joulutarinaan. Olen taas käynyt karsimassa tarvittavien adjektiivien lukumäärää, minkä lisäksi annan teille vähän lisäaikaa adjektiivien kommentoimiseen. Uusi aikaraja on 1.12. klo. 23.59 asti. Tiedän, ettei se ole paljon, mutta sanoin julkaisevani joulutarinan viikonloppuna, ja haluan myös pysyä siinä lupauksessa. Sanon tähän loppuun vielä, että en pakota ketään kommentoimaan adjektiiveja, mutta toivon, että edes muutama lukija kommentoisi niitä. Voisitteko siis olla niin kilttejä, että kommentoisitte niitä adjektiiveja elokuun viimeiseen postaukseen, kiitos.

Ei kommentteja: